Cartea lunii Octombrie

În Octombrie am reușit să citesc șase cărți... Voi cum v-ați descurcat?




1. Acum mă înalț - recenzia aici. Cartea face parte din Saga cuceritorului, apărută la Editura Corint.

2. Doar dragostea contează - recenzia aici. O carte frumoasă din colecția Alma - Iubiri de poveste.

3. O femeie împlinită - recenzia aici. Aparține colecției Cărți romantice.

4. Fata de la Tiffany - recenzia aici. Această carte aparține colecției Alma - Iubiri de poveste.

5. Regăsire - recenzia aici. Această carte am primit-o de la Libris.

6. Teoria inocenței - recenzia aici. Mulțumesc autoarei pentru ocazia de a-i citi cartea!


După cum vedeți, am ales doar titluri ușurele, potrivite pentru a mă relaxa în această perioadă oarecum încărcată. Toate mi-au plăcut într-un fel sau altul și m-am bucrat de fiecare în parte.
titlul de CARTEA LUNII i-l ofer cărții lui Danielle Steel, O femeie împlinită. Sunt foarte curioasă dacă voi ați citit-o și ce părere aveți despre ea.



Etichete: ,