Acum mă înalț de KIERSTEN WHITE. Saga cuceritorului #2 recenzie

Am citit Și mă întunec datorită unei provocări, iar a doua zi am și comandat de la Editura Corint partea a doua, Acum mă înalț. Atât de mult mi-a plăcut și tare rău îmi pare că încă nu avem partea a treia disponibilă.



Saga cuceritorului a fost o adevărată surpriză literară.


Atât primul volum, cât și al doilea, mi-au plăcut enorm. Nu credeam că ficțiunea istorică mă poate acapara atât de tare. Autoarea are un stil de scriere foarte plăcut. Deși se întâmplă multe pe parcursul romanului, autoarea îți oferă ocazia să asimilezi informațiile și să obișnuiești cu situațiile create. De asemenea, personajele sunt create de așa natură încât le îndrăgești chiar și atunci când nu ești de acord cu alegerile făcute și cu modul în care reacționează în anumite situații.

Care formă a iubirii este mai importantă?


Stim încă din primul volum că Lada Dracul a plecat, împreună cu oamenii loiali ei, spre Valahia. Lada considera că i se cuvine titlul de prinț și avea de gând să își recupereze țara. Deși și-ar fi dorit ca Radu - fratele ei- să o însoțească, acesta a preferat să rămână alături de Mehmed. Radu îl iubea pe Mehmed într-un mod pe care îl considera nepermis și ar fi făcut orice pentru a avea o șansă să fie iubit în același mod de către acesta.

Gelozia față de sora lui, l-a făcut pe Radu să o împingă pe aceasta spre Valahia și să nu țină legătura cu ea după plecare. Totuși, când a aflat din greșeală că Lada nu izbutise cu planul ei, i-a cerut explicații lui Mehmed, care a reușit iar să îl convingă de ceea ce voia el.

Radu voia foarte mult ca Mehmed să vadă cât de valoros e, își dorea să devină indispensabil pentru acesta și își dădea toată silința ca să îl ajute să își împlinească visul și să cucerească Constantinopolul. Așadar, când Mehmed i-a cerut să devină spion la Constantinopol pentru el, Radu nu s-a împotrivit, chiar dacă era conștient că se pune în pericol, pe el și pe soția lui.

Când patria te cheamă...


De când și-a propus să cucerească Valahia, Lada s-a lovit doar de refuzuri și inșelătorii, dar le-a răspuns boierilor vinovați așa cum știa ea mai bine... prin flăcări și durere.  Deși reușea să își conducă oamenii cu o mână de fier, faptul că era femeie îi crea probleme. Nu era niciodată luată în serios de către cei a căror susținere conta. Deși se ținea tare, faptul că Mehmed - bărbatul pe care îl iubea și care susținea că o iubește - nu s-a oferit să o ajute, o deranja. Dar când a aflat că acesta a încheiat un tratat cu actualul prinț al Valahiei, s-a simțit cu adevărat rănită, dar și hotărâtă să reușească.

Lada l-a judecat aspru pe tatăl ei pentru alegerile făcute, dar pentru a-și îndeplini dorința, era acum pusă în situații asemănătoare.

Cum se vor descurca cei doi frați în misiunile lor și pentru prima dată despărțiți, vă las pe voi să aflați citind Și mă înalț de KIERSTEN WHITE.

Etichete: , , , , , , ,