CARTEA LUNII IULIE

În luna Iulie am citit 11 cărți. A trecut ceva timp de când nu am mai ajuns la acest număr într-o lună și sunt foarte mulțumită de reușita mea. Mai jos vi le prezint și vă spun care a fost cartea care mi-a plăcut cel mai mult:



Libris


1. Bad romance - recenzia aici.

2. Între dorință și pericol - recenzia aici.


Alina Cosma


3. 4. Tratatul de pace volumul 1 și 2 - recenziile aici și aici.


Biblioteca personală


5. Soția plantatorului de ceai - recenzia aici.

6. Înainte să te cunosc - recenzia aici.

7. Un gentleman imposibil - recenzia aici.


Editura Corint


8. Misterul gemenelor - recenzia aici.


Libmag


9. Mesagerul - recenzia aici.


Editura All


10. Perfecți - recenzia aici. Despre primul volum, Defecți, v-am vorbit aici.


Editura Celestium


11. Război în doi - recenzia aici.


Cartea lunii este Soția plantatorului de ceai. Voi câte cărți ați reușit să citiți si care a fost cartea lunii Iulie?

Etichete: ,