FIICA REGELUI - DUCELE DE CASTLE de ALINA COSMA. Recenzie

Fiica regelui este prima carte a seriei Ducele de Castle de Alina Cosma. Eu am mai citit o carte scrisă de Alina Cosma, Înger de pază, deci nu am avut niciun fel de emoții când am început să citesc Fiica regelui. Deja mă acomodasem cu stilul autoarei.






Fiica regelui - un historical romance captivant


Povestea se încadrează foarte bine în genul historical-romance și mi-am dar seama de lucrul acesta încă de la început. În primă fază o cunoaștem pe Miriam ca pe fata ce a fost salvată de Comandantul Alexandru. Ea a fost închisă într-o temniță de către mama ei biologică, după ce părinții adoptivi i-au fost uciși.

În loc să o predea Regelui Eduard, asa cum ar fi trebuit să procedeze, comandantul o duce la el și încearcă să își dea seama cine e de fapt.

Încă de la început putem să îi confundăm pe cei doi cu un șoarece și o pisică. Miriam refuza să îi spună prea multe lucruri despre ea, iar Alexandu se comporta destul de barbar.

Comandantul Alexandru nu era un om prost și destul de repede a pus lucrurile cap la cap și și-a dat seama că Miriam era fiica Regelui Ferdinand, deci sora regelui Eduard.


Fiica regelui a  fost un copil dorit?


Fără a-i împărtăși planurile lui prințesei, se hotărăște să obțină recunoașterea ei. Alexandru o duce pe Miriam la palat pentru un bal unde i-o prezintă regelui Eduard, apoi o ascunde de regele deloc mulțumit de vestea pe care a primit-o. După câteva zile, Alexandru și Miriam, pleacă într-o călătorie lungă spre unchiul său, știind că acesta o va ascunde pe Miriam de fratele ei. Aici nu l-am înțeles deloc pe Alexandru... nu am reușit să înțeleg de ce a preferat să își pună pe urme criminali plătiți de rege și nu a plecat spre unchiul său fără a participa la acel bal. Au mai fost momente când nu l-am înțeles pe Alexandru, chiar și Miriam reacționa uneori într-un mod lipsit de logică, din punctul meu de vedere, și nu înțelegeam de ce pur și simplu nu comunică... Apoi am pus totul pe seama perioadei în care au trăit și a modului în care ei au fost creați. Alexandru era un barbar, cel puțin eu așa l-am văzut (chiar dacă avea și părți bune), iar lui Miriam îi lipsea experiența de viață și nu știa cum să facă față unor anumite situații.

În această călătorie, cei doi au avut parte de diferite dificultăți, dar și de momente plăcute. Fără să își dorească sau să conștientizeze, cei doi s-au apropiat. În cele din urmă, au ajuns la rudele lui Alexandru, iar acesta își putea pune planul în acțiune. Ce părere are Miriam despre dorința lui Alexandru de a dovedi că ea este fiica regelui și cum se va comporta aceasta în noua sa viață, rămâne să aflați voi.
La fel ca și În Înger de pază, întreaga poveste se citește ușor, iar acțiunea este alertă. Recomand cartea iubitorilor acestui gen! Fiica regelui are acum un preț foarte bun.

Etichete: , , , , , ,