BOOK TAG. Titlurile cărților ne pot descrie viața...

A trecut ceva timp de cănd nu am mai fost provocată să preiau vreun tag. Cornelia, admin-ul grupului Cărțile iubesc oamenii, a venit cu acest book tag interesant și bineînțeles că nu am putut refuza invitația.




Book tag



1) Ești femeie sau bărbat?

Fiica pierdută a fericirii.
Am citit cartea anul trecut și m-a marcat surprinzător de mult.


2) Descriere:

Ceva minunat :))) :))) Vă dau voie să mă contraziceți :)) :))
Tot Cornelia mi-a recoamandat această carte, acum vreo doi ani, în prima provocare #alegeocarte de pe grupul nostru Prefață de carte și Porția de citit.


3) Ce simt/cred persoanele care te cunosc?

Răul sub soare. V-am intuit corect? 
Mi-a plăcut foarte mult cartea aceasta. Parcă mi s-a făcut dor de cărțile autoarei...


4) Descrie relația ta precedentă!

Marile minciuni nevinovate


5) Descrie relația ta actuală!

Încă aud muzica noastră în gând
Oare când vom putea citi ceva nou scris de această autoare?


6) Unde ai vrea să fii acum?

Călătoarea
Tare bine mi-ar sta călătorind...


7) Cum te simți?

Viața e ușoară, nu-ți face griji
Cred că a fost cea mai grea întrebare. Păi... încerc să nu-mi fac griji :))


8) Cum ai descrie viața ta?

Miracolul
Acum realizez cât timp a trecut de când nu am mai citit nimic scris de această autoare...


9) Ce ai cere dacă ți s-ar îndeplini o singură dorință?

Fericiți pentru totdeauna


10) Dă un sfat prietenilor!

Să nu aveți Măști și secrete!


Foarte mult mi-a plăcut să răspund la acest tag. Oricine poate prelua acest tag, dar provoc  în special pe Andreea de la Green Girl și pe Sebi de la Picioare metrice!



Etichete: ,