Cele mai citite 5 recenzii ale anului 2018

În anul 2018 am reușit să public destul de multe recenzii și m-am bucurat când am văzut că le citiți și că îmi spuneți în comentarii părerea voastră. Vă mulțumesc pentru asta!

Astăzi vă voi prezenta cele mai citite cinci recenzii în 2018:




1.Ciocolată, dragoste și Crăciun. Am publicat recenzia în Decembrie 2017 și a devenit cea mai citită recenzie a anului 2018.

2. Bărbatul care n-a mai sunat. Am primit cartea pentru pre-recenzie în luna Aprilie a anului 2018, iar recenzia s-a bucurat de un real succes.

3. Cine mi-a pus albinele-n piept? Am publicat recenzia în Decembrie 2017. Profit de ocazia aceasta să recomand din nou cărticica.

4. Inocența păcatului. Recenzia a fost publicată în luna mai a anului 2018. Se pare că mulți dintre voi ați fost curioși în privința aceste cărți.

5. Măștile fricii. Carte primită de la Libris. Am publicat recenzia în luna Aprilie a anului 2018 și mă bucur că a fost pe gustul vostru.

Pe voi care dintre recenzii v-a tentat cel mai tare?

Etichete: ,