Sărută-mă sub vâsc! de Anne K. Joy - recenzie


Sărută-mă sub vâsc! Este a treia carte din seria MAGIA CRĂCIUNULUI. Seria este formată din cinci cărți pline de magia Crăciunului. Dacă vă atrage una din cărți, dar nu toate, să știți că se pot citi individual fără nicio problemă. Cărțile nu au legătură între ele.





Sărută-mă sub vâsc! - când soarta nu ține cont de trecut


Audrey află că a fost adoptată, la un an după moartea mamei ei adoptive. Șocată, hotărăște să călătorească în România și să îi ceară socoteală femeii care a vândut-o. Ajunsă în  România, nu-i vine să creadă când chiar o găsește la adresa veche pe presupusa ei mamă - Gabriela Ieremia.

Discuția cu Gabriela nu a mers așa cum se aștepta Audrey. Nu a văzut pic de părere de rău în privirea ei și nici în vorbele aruncate cu răutate. Audrey și-a ieșit din fire și i-a spus țipând tot ce a avut pe suflet. Așa le-a găsit Teo pe cele două femei. Când Audrey i-a spus că e sora lui pe care mama lor a vândut-o la naștere, Gabriela a recunoscut că de fapt ea a răpit-o și apoi a vândut-o pe fată, deci cele două femei nu aveau nicio legătură de sânge. Crezând că minte, rănită de indiferența ei, Audrey hotărăște să se întoarcă acasă.



Sărută-mă sub vâsc! - despre puterea de a ierta


Cât încă era la hotel, Audrey a fost vizitată de Teo. Acesta i-a explicat plin de vinovăție varianta mamei sale și s-a oferit să o ajute să își găsească adevărata familie. Deși inițial a fost tentată să refuze, Audrey acceptă. Cei doi petrec foarte mult timp împreună și acceptă faptul că între ei există atracție. Dar oare îl va putea iubi Audrey pe fiul celei care i-a schimbat destinul la naștere?


Sărută-mă sub vâsc! este despre iertare și iubire. Despre puterea de a-ți accepta soarta și de a fi recunoscător pentru ceea ce ți se oferă.
Mi-a plăcut mult și o recomand cu drag!

Etichete: , , , ,