Locul perfect pentru citit






Mă bate gândul sa ma izolez de restul lumii... Nu, nu vreau sa devin pustnică, dar am de gând sa îmi amenajez locul perfect pentru citit și să nu mai ies de acolo o săptămână! Sau măcar un weekend.... Bine, o să fiu realistă... Nu voi ieși de acolo cât timp stă Maia la școală.
Nu sunt o cititoare dificilă. Citesc orice și oriunde, doar timp să fie. Nu mă deranjează muzica sau gălăgia, când citesc sunt acolo! Trăiesc alături de personaje, mă supăr și mă bucur alături de ele. Dar trebuie să recunosc că în ultima perioadă mă gândesc tot mai des la un loc al meu, la un loc perfect pentru citit.


Locul meu perfect pentru relaxare






Întreaga idee mi-a venit atunci când mi-am dat seama că nu îmi mai încap cărțile și am început să mă uit după o bibliotecă. Bineînțeles că am găsit-o! Am găsit biblioteca perfectă. Este simplă, așa cum îmi place mie și încăpătoare. Sunt sigură că va arata perfect atunci când o voi umple cu cărți.
Doar că... nu m-am putut limita la un singur lucru. Când am văzut canapeaua cu spațiu de depozitare, mi-am dat seama că nu va dura mult până să rămân iar fără loc în bibliotecă și că am nevoie și de un loc unde să așez lampa pe care o voi folosi în nopțile în care nu voi putea lăsa cartea din mână. De asemenea, așa rezolv și problema ceasului...  pe acesta l-am adăugat în coș încă de când am deschis site-ul, nu m-aș fi putut numi cititor înrăit dacă l-aș fi ignorat.


Cele mai frumoase momente sunt cele petrecute în familie






Știu că atunci când m-am apucat de acest proiect, am spus că vreau un loc doar pentru mine, dar nu mi-aș putea răpi plăcerea de a citi alături de fiica mea. Așa că am adăugat repede în coș câteva lucruri și pentru ea: un fotoliu moale pe care o să-l așez pe covorul vesel cu fluturași. De asemenea, am găsit și un raft inedit. Mi s-a părut extrem de interesant și sunt sigură că își va așeza cu drag cărțile acolo.
Aș fi putut să mă opresc aici, dar pentru că sunt femeie, nu am putut ignora draperiile. Ce ziceți, m-am descurcat bine?



Etichete: