Leapșa fără nume

Andreea de la Praf de stele - bookysme m-a provocat să preiau Leapșa fără nume și bineînțeles că nu am refuzat. Îmi place să fac astfel de articole și vă provoc și pe voi să-l preluați pe acesta. Deși mi-ar plăcea să văd răspunsurile tuturor, vreau să provoc în mod special fetele de la Despre cărți și alte arte și pe Cristina Crissis.



1. O carte cu coperta roz




P.S. Te iubesc - recenzia aici- este prima carte a autoarei Cecelia Ahern și prima carte semnată de ea pe care eu am citit-o. O poveste sensibilă care m-a făcut să caut și alte cărți scrise de ea și care a transformat-o în autoarea mea preferată, până în acest moment.



2. Scrieţi primele 5 cuvinte dintr-o carte a cărei copertă v-a impresionat




„ Dacă închid ochii pot să-mi...” - recenzia cărții aici.



3. O carte cu o copertă frumoasă, dar conţinut nu prea bun




Flower nu m-a impresionat. Recenzia aici.



4. Un citat dintr-o carte a cărei copertă nu e cine ştie ce, dar conţinutul v-a plăcut




„ Trebuie să păsești în întuneric pentru a afla calea cea dreaptă, rosti vocea încrederii. Nu te lăsa distras de nimic. Nu te lăsa înspăimântat.Toate trec, numai Dumnezeu este veșnic. Dumnezeu ne este suficient.”

Nu prea am cărți care să aibă coperți urâte... coperta are un rol importat atunci când le aleg. Un citat frumos am găsit în Băiatul și misterioasa dispariție - recenzia aici.



5. Ultimele 5 cuvinte dintr-o carte cu coperta verde




Are puțin verde, merge? „... deschise și pășesc în necunoscut.” - recenzia aici.



6. Mergeţi la biblioteca personală, închideţi ochii şi întindeţi mâna. Ce carte aţi atins?




Lumina iubirii - recenzia aici.



7. O carte a cărei copertă vi se pare că nu se potriveşte cu conţinutul




O carte foarte bună - recenzia aici - dar la copertă se mai putea lucra.



8. Deschideţi o carte cu coperta neagră şi scrieţi primele 5 cuvinte pe care le-aţi văzut




„În ultima vreme, din ce...” 



9. Puneţi coperta unui fanfic scris de voi, sau a unei poezii/poveşti, dacă aveţi



Nu am :)




Ce ziceți de titlurile alese de mine?







Etichete: , ,