FALL TIME, COZY TIME TAG

Oana de la Crâmpeie de suflet mi-a pasat acest tag de toamnă. Cum nu am mai preluat niciun tag de mult timp, am fost nerăbdătoare să răspund. Vă invit să vedeți ce a ieșit:




Frunze care trosnesc sub picior: lumea este plină de culoare – Alege o carte care are roșu/portocaliu/galben pe copertă




Ce ziceți de Ultimele cazuri ale lui Miss Marple? Recenzia o găsiți aici!



Pulover confortabil: în sfârșit este destul de răcoare să porți haine călduroase - Ce carte îți dă un sentiment de căldură?




Anul în care te-am întâlnit pare acum alegerea perfectă. :) 
Părerea mea se găsește aici.




Furtună de toamnă: vântul urlă și ploaia lovește – Alege cartea sau genul literar pe care le-ai citi într-o zi furtunoasă!




Jurnalul unei iubiri - recenzia aici, sau orice carte scrisă de Nicholas Sparks.


Aer răcoros, proaspăt: Care este cel mai tare personaj cu care ai vrea să faci schimb?


O voi alege pe Claire din Seria Outlander.




Cidru fierbinte de mere: Ce carte mai puțin promovată ai vrea să vezi că devine noul roman pe val?




Regina de Cleștar - recenzia aici.



Haine, eșarfe și mitene: vremea s-a răcit și e timpul să ne acoperim – Care este coperta care te face să te simți prost să o expui în public?


Aici nu pot răspunde, nu am întâlnit încă o astfel de copertă.



Condimente pe dovleac: Care este mâncarea ta preferată de toamnă?


Hmmmm... Zacusca cu ciuperci.



Foc de tabără plăcut: împrăștie căldura! – Cui îi dai tag?


Îi dau tag Cătălinei de la Porția de citit și Andreei de la Green Girl. Dar dacă îți face cu ochiul, mi-ar plăcea să văd și răspunsurile tale!

Etichete: , ,