Cartea senzorială, România - Țara mea! de la Micul Curios

Deși bebe trebuie să vină în Decembrie (luna mea preferată din an) am început deja pregătirile pentru venirea lui. Maia se gândește deja ce cadou de bun venit să îi facă, iar noi ne ocupăm de lucrurile practice. Căutam bluzițe, căciulițe, botoșei, body-uri și costumașe care mai de care mai simpatice și mai călduroase, că doar vine iarna. Analizăm ofertele pentru cărucioare și pătuțuri, sperând să găsim ceva potrivit pentru noi. Bineînțeles că Maia nu ne-a lăsat să uităm că bebelușul este un copilaș și are nevoie și de jucării sau cărticele.





„Obiceiul lecturii se învață de mic!”


Cei de la Micul curios merg pe ideea că obiceiul lecturii se învață de mic, iar eu sunt 100% de acord. Consider că dacă un copil este înconjurat de cărți, dacă i se citește încă de când e mic și vede persoane în jurul său care citesc, va deveni la rândul său un iubitor al lecturii. Cu Maia a funcționat, acum urmează să testăm „teoria” și pe bebe.


Cartea senzorială, România - Țara mea!


carti pentru bebelusi


Cartea senzorială, România - Țara mea! poate fi folosită încă de la naștere, fiind creată din materiale speciale și rezistente, care nu afectează copilul în niciun mod. Cartea senzorială, România - Țara mea! nu conține povești sau poezioare, ea conține imagini frumos colorate și texturi diferite. Carte senzorială, România- Țara mea! este special concepută pentru a ajuta piticii să descopere lumea uriașă din jurul lor, prin paginile frumos realizate. Fiecare pagină conține un element diferit, frumos colorat și realizat din texturi diferite care va reuși să stârnească curiozitatea copilașilor. De asemenea, fiecare element reprezintă una dintre valorile noastre naționale.


micul curios


Am apreciat foarte mult faptul că paginile conțin material foșnitor, că poate  fi ușor spălată, că nu va trebui să păzesc bebelușul să nu o bage în gură și că nu are colțuri dure care ar putea lovi copilul. La fel de mult am apreciat și poezioara care a venit în același pachet cu cărticica. Știm cu toții că cei mici reacționează pozitiv la cântecele sau poezii în rime, iar această poezie este făcută pentru a fi citită în timp ce dăm paginilile cărții senzoriale, strofele potrivindu-se cu imaginea. Maiei i-a păcut mult și aproape că a învățat-o, deci nu îmi fac griji că nu va avea cine să i-o citească sau să i-o recite, când eu voi fi ocupată.


Cartea Senzorială, România - Țara mea! poate fi un cadou extrem de apreciat și o puteți găsi aici!


Etichete: , ,