Nou în bibliotecă 17

Și în luna August am adunat câteva cărticele frumoase, iar acum mă laud puțin cu ele:

Puterea, al doilea volum al seriei Titanii mi-a fost trimis de către Editura Corint. Despre primul volum, găsiți detalii aici.







Teoria inocenței mi-a fost oferită de către autoare și urmează curând la citit.






Al doilea volum din Tobele toamnei a venit de la Libmag. Recenzia o găsiți aici.






Aceste două minunății mi-au fost trimise de Libris și v-am vorbit despre ele aici și aici.






Fiica negustorului de mătase am primit-o cadou de la Cornelia Tudusciuc. Mulțumesc mult!






Editura Casa ne-a trimis acest pachet de trei cărticele pentru cei mici. Mai multe detalii găsiți aici.






O plimbare de neuitat am primit-o cadou de la Ana Maria, viitoarea mea cumnățică. Mulțumesc mult! Mi-o doream foarte tare.






Editura ALL mi-a trimis aceste două cărți frumoase. Despre Mercenarul. Pe viață și pe moarte v-am vorbit deja aici, iar Timpurile iubirilor perfecte urmează să o citesc curând.






După cum vedeți, am avut o lună bogată. Voi ați adăugat ceva în bibliotecă în luna August?

Etichete: ,