Nou în bibliotecă 12

În luna martie am adăugat în bibliotecă opt titluri interesante și vi le voi prezenta mai jos:





Uniți pe vecie de Taylor Jenkins Reid


Uniți pe vecie de Taylor Jenkins Reid, nu e prima carte a autoarei pe care o citesc.  M-a cucerit cu Fericiți pentru totdeauna? , și mi-am propus să dau o șansă și celorlalte cărți ale ei. Mulțumesc, Editurii Corint!





Cercul de piatră volumul 2


Cercul de piatră, face parte din seria Outlander. Am „vânat” mult timp acest volum ce ba nu era pe stoc, ba nu era la un preț convenabil. Dar am avut răbdare și zilele trecute l-am găsit la un preț bun și cu transport gratuit.





Pe strada Londra de Samantha Young


De când am citit Pe strada Dublin, mi-am dorit și celelalte cărți din serie. Pe strada Londra mi-a fost oferită de Libmag.





Măștile fricii de Camelia Cavadia


Am citit în acest weekend Măștile fricii de Camelia Cavadia. Părerea mea, curând pe blog. 

Poate astăzi nu omor pe nimeni 


Poate astăzi nu omor pe nimeni, a venit împreună cu Măștile fricii de la Libris.





O revoltată în Rusia Bolșevică


O revoltată în Rusia Bolșevică, mi-a fost trimisă de Editura Corint.





Jurnalul unei iubiri  și Frumos și cu inima de gheață 


Jurnalul unei iubiri și Frumos și cu inima de gheață, le-am primit în urma unui schimb de cărți organizat de noi pe grupul Prefață de carte și Porția de citit. M-am bucurat foarte mult de ele. Îmi doresc de ceva timp să citesc ceva de Lisa Kleypas, iar Jurnalul unei iubiri este una din cărțile mele preferate de la Nicholas Sparks - am scris despre ea aici.

 



Ce părere aveți despre noile mele titluri? Le-ați citit?

Etichete: ,