Nou în bibliotecă 7


Luna aceasta am adunat zece cărți minunate! Două dintre ele le-am primit la #blinduldescoala organizat de noi pe grupul Prefață de carte și Porția de citit și celelalte opt le-am adăugat în bibliotecă după ce am "jefuit" elefantul. 

1. Gazda. O carte foarte lăudată, mă bucur mult că a ajuns și la mine.

2. Clubul Mefisto. După ce am citit Chirurgul, m-am hotărât să cumpăr și alte cărți semnate de Tess Gerritsen.

3. Cercul de piatră. Face parte din Seria Outlander și abia aștept să iau și a doua parte pentru a le citi.

4. Vocea lui Archer. Urmează să o citesc zilele acestea, se potrivește de minune pentru #duelulgenurilor din  grupul nostru.

5. Ucenicul. 

6. Marile minciuni nevinovate. După ce am citit Am uitat să fim fericiți, o carte ce m-a impresionat enorm, am trecut cărțile autoarei pe lista de dorințe.

7. Îmi pare rău, sunt așteptată. Abia aștept să o citesc!

8. Câinii. 


9. După ce te-am pierdut. Acum pot să citesc liniștită primul volum. 

11. Mireasa Hoțomană. Cât de bine arată cartea acesta??? 




Acum sper că înțelegeți de ce sunt așa de nehotărâtă când trebuie să încep o carte nouă!

Voi ați adunat multe cărți în luna septembrie?

Etichete: , , , , , ,