Lordul ispitei de Lorraine Heath




Ce serie frumoasă mi-ați dăruit, doamna Mari! Mulțumesc mult, din nou 😄! După cum am mai spus, îmi plac mult cărțile ce ne prezintă povestea unei familii și dacă acestea fac parte dintr-o serie ce ne prezintă viața fiecărui membru în parte, și mai bine! Mi-a plăcut mult prima carte a seriei, a abordat la modul serios drama celor trei frați, încăpățânarea lor de a recupera ceea ce li se cuvine, lupta propriu zisă cu unchiul ce le dorea moartea, dar și viața lui Sebastian-cel mai mare dintre frați.

 Al doilea volum, LORDUL ISPITEI, se concentrează pe cel de al doilea frate, Tristan- fratele geamăn al lui Sebastian, născut la puțin timp după acesta. Această carte scoate în evidență urmele lăsate de trauma trăită în copilărie, dar și cicatricile cauzate de viața ce a fost nevoit să o ducă atunci când cei trei frați au reușit să fugă și s-au despărțit pentru a rămâne în siguranță.

Lord Tristan era acum căpitanul
 propriului său vas, dar acolo era cunoscut sub numele de Jack Stacojiu. Curioși de unde acest nume? La fel am fost și eu, iar explicația venită la un moment dat, m-a lăsat cu o tristețe profundă, un gust amar și desprețuire nemărginită pentru o anumită categorie de  oameni.

Cu Tristan am făcut cunoștină și în primul volum dedicat lui Sebastian, mi-a lăsat un zâmbet pe buze și apreciam faptul că deși a fost nevoit să treacă prin acea dramă, încă își păstrase plăcerea de a râde și dragostea pentru femeile frumoase. Cu toate astea, știam că în sufletul lui se ascundeau și altfel de sentimente și speram să treacă cu bine peste ele.

Drumul lui Lord Tristan s-a schimbat în momentul în care Lady Annie a hotărât să-l angajeze pentru a o duce într-o călătorie pe mare. Deşi Tristan aflase că scopul călătoriei era o întâlnire cu logodnicul ei, i-a cerut ca plată un sărut pe vasul său în momentul în care își dorește el. Constrânsă de situație, Annie acceptă și împreună cu servitoarea ei, plecă în aventura vieții ei... o călătorie ce va aduce acasă o cu totul altă persoană.

În încercarea  lui Tristan de a o cuceri și de a primi mai mult decât un sărut, cei doi s-au apropiat, au început să se cunoască, să capete încredere unul în celălalt și să-și creeze amintiri ce o să facă momentul întoarcerii pe uscat mult mai greu, dar care asigură și dorința arzătoare de a se revedea.

Și în acest volum și-au făcut apariția și ceilalți frați. Mi-a făcut plăcere să văd cum au evoluat Sebastian și Mary, dar mi-a sporit și curiozitatea față de cel mai mic dintre frați, Rafe!


Etichete: , , , , , ,