Inima lui Devin MacKade - volumul 3 al seriei Frații MacKade de Nora Roberts ; Titlul original: The heart of Devin MacKade



Știu că mai am de citit ultima carte a seriei Frații MacKade ca să pot afirma următorul lucru, dar la modul cum s-a prezentat Shine îmi asum riscul: Inima lui Devin MacKade este singura din serie care m-a lăsat cu lacrimi în ochi! Este o carte sensibilă ce te face să-ți analizezi viața și să-ți apreciezi mai mult familia.

Încă de la primul volum (Întoarcerea lui Rafe MacKade-recenzie Aici  ), Devin și Cassie mi-au stârnit interesul și curiozitatea, dar nu mă gândeam că o să ajung să îi îndrăgesc atât de mult pe ei și pe cei doi copilași ai ei ce au avut ghinionul să crească alături de un tată alcoolic și extrem de violent.

Din al doilea volum (Mândria lui Jared MacKade-recenzie Aici ) aflăm că, atât Cassie cât și copilașii încep să își revină. Acum locuiesc în casa bântuită ce Rafe și Regan au transformat-o într-un han cu un real succes, Cassie ocupându-se de oaspeți și de toate treburile necesare.

Am compătimit-o mult pe Cassie când am aflat că mama ei nu o susținea și insista să se împace cu fostul soț, să îl aștepte să iasă din pușcărie. Se pare că datorită nevoii de a scăpa de mamă și de casa părântească, Cassie a ales să se căsătorească și să rămână atât de mult timp alături de Joe chiar dacă o maltrata. Așa că nu mi-a părut rau deloc când Joe și-a vizitat soacra. :-D

 O ador pe această autoare, uite cum reușește prin cărțile ei să ne deschidă ochii, cum încearcă ea să ne dovedească că nimic nu e mai important ca starea de bine, ca viața liniștită și independența copiilor... cel puțin eu asta am înțeles din apariția mamei-deloc model-în întreaga ecuație. 

Mi-a plăcut mult răbdarea lui Devin și hotărârea de care a dat dovadă Cassie, iar Connor s-a comportat ca un adevărat viitor bărbat responsabil. Am adorat în fiecare carte modul în care frații MacKade se comportau și discutau cu copiii!

Ed-cea cu localul- pare o femeie super! Nu se poate să nu o menționez, s-a comportat exemplar cu Cassie chiar dacă nu mai lucra pentru ea, ea era singura figură maternă de care a avut parte Cassie.

Deşi a fost o carte plină de sensibilitate, mândria, încăpățânarea și pasiunea și-au găsit și ele locul- doar vorbim de un frate MacKade.

Bineînțeles că fantomele din vechea casă și-au făcut apariția și am reușit să înțeleg mai pe larg povestea lor izbitor de asemănătoare cu cea a lui Devin și Cassie-lucru ce dovedește că lucrurile se repetă, doar vremurile se schimbă ;-) .

Inima lui Devin MacKade se bucură de 4 stele pe Goodreads, iar eu i-am dat bucuroasă 5.
                      

Etichete: , , ,