Cartea lunii IULIE

În luna IULIE am citit 8 cărți frumoase :-) :

1. PRIETENUL NEVĂZUT de Cecelia Ahern - o carte profundă, plină de momente extraordinare ce-ți fac inima să salte de plăcerea ce o oferă filă cu filă.


2. MISTERUL AFRODITEI de Amanda Quick - o poveste interesantă despre artefacte valoroase şi despre ceea ce sunt capabili unii oameni să facă cànd şansa unei comori apare.
    

3. FETE RELE de Rebecca Chance , volumul 1 - o lectură plăcută şi surprinzător de captivantă ce aduce în prim plan viața unor celebrități .


4. FETE RELE de Rebecca Chance, volumul 2 .

5.RĂUL SUB SOARE de Agatha Christie- o cărticică polițistă ce-l aduce în prim plan de Hercule Poirot şi modul lui de a desluşi mistere.



6. MIRACOLUL de Danielle Steel -o Doamne ce mult mi-a plăcut cărticica aceasta... deşi a fost o  poveste tristă!!! Danielle are darul de a te face să îndrăgeşti şi cele mai triste întâmplări.



7. REFUGIUL volumul 1 ,SEMNUL SORȚII de Nora Roberts- o întâmplare ce distruge viața unei tinere şi puterea acesteia de a nu ceda întunericului , te fac să stai cu sufletul la gură.



8. REFUGIUL volumul 2, DRUMUL SPRE LUMINĂ - arată cât de mult contează să ai în jurul tău persoane care să te creadă, să te susțină şi să aibă grijă de tine oricât de nebună pari :-) .




Toate mi-au plăcut extrem de mult şi am observat că, cu fiecare lună mi-e tot mai dificil să aleg doar o carte care să ocupe locul de CARTEA LUNII, şi mă bucur de acest lucru deoarece înseamnă că doar cărți frumoase trec prin mâna mea :-) . Totuşi, am ales cartea ce avea mulțe elemente ce fac o carte deosebită în ochii mei ... puțină magie, puțină realitate, puțină dramă, multă iubire şi o poveste de dragoste - imposibilă cei drept, dar ce lasă în urmă doar lucruri bune : PRIETENUL NEVĂZUT de CECELIA AHERN.

Etichete: