UN APARTAMENT LA PARIS de GUILLAUME MUSSO recenzie

Sunt fan Guillaume Musso! I-am citit aproape toate cărțile traduse la noi și niciodată nu am fost dezamăgită. Îmi plac thrillerele create de el. Îmi place cum împletește povești de iubire în cele mai dificile întâmplări. Toate cărțile lui sunt greu de lăsat din mână și la fel a fost și Un apartament la Paris. Am încercat să nu am așteptări de la acest roman, deoarece îl așteptam de mult timp și nu am vrut să fiu dezamăgită. Sincer, nu am fost. Mi-a plăcut mult!

Guillaume Musso

Când soarta pune la cale "greșeli"

Madeleine și Gaspard s-au cunoscut atunci când din greșeală au închiriat același apartament la Paris. Gaspard era un scriitor francez morocănos, care ura Crăciunul și... omenirea :-). Madeleine era o fostă polițistă sătulă de urâțenia lumii și care își dorea să își creeze o nouă viață. Își dorea un copil și să se piardă in rutina pe care un bebeluș ți-o oferă.

Cei doi nu au închiriat orice apartament, ci apartamentul pictorului Sean Lorenz. Sean Lorenz era acum mort, dar încă viu în mințile multora. Pe lângă arta lui deosebită, Lorenz a trăit o adevărată dramă. Soția și copilul său au fost răpiți și doar soția sa a scăpat cu viață.

Madeleine și Gaspard uniți de o poveste fascinantă

Lorenz fost distrus după moartea fiului său și a renunțat la pasiunea sa. Totuși, cei doi au aflat că există posibilitatea ca încă trei tablouri semnate de celebru pictor să fie ascunse pe undeva. Marcați de drama lui Lorenz și curioși să vadă cele trei tablouri, cei doi își unesc forțele și pornesc în căutarea lor. Descoperirile făcute pe parcurs au schimbat întreaga poveste, dar și pe cei doi chiriași. Se pare că și Lorenz a făcut propriile cercetări înainte să moară, iar anchetatorii noștri au descoperit lucruri de-a dreptul șocante și greu de digerat.

Mi-a plăcut foarte mult și finalul cărții. A fost oarecum neașteptat, dar asta nu ar trebui să ne mai mire când vine vorba de Musso.

Cartea se găsește pe site-ul Editurii ALL - acum la reducere, dar și în librăriile online. O recomand cu încredere și aștept să îmi spuneți cum vi s-a părut!

Etichete: , ,