Nou în bibliotecă 20


Luna Noiembrie a fost o lună bună pentru mine, din multe puncte de vedere. Bineînțeles că am reușit să adaug și câteva cărți în micuța mea bibliotecă. În luna Noiembrie am primit câteva turlyri frumoase, dar am și cumpărat câteva, să nu mă prindă luna Decembrie nepregătită:





Cărțile Virginiei Henley le-am primit cadou de la Oana de la Crâmpeie de suflet. Mulțumesc mult! Nu am citit nimic scris de această autoare, dar îmi plac cartile de la această editură.

JURNALUL AUROREI SERAFIM a venit însoțită de o carte pentru copii, MOAȚA, CREAȚA ȘI GRASU' LA BAL, pe care Maia abia așteaptă să o CITEASCĂ.

SUB SOARELE NOPȚII am primit-o de la o prietenă dragă. Mulțumesc!

LUMINA UNUI NOU ÎNCEPUT a venit alături de ALBUMUL BĂIEȚELULUI MEU de la la LIBRIS. Mulțumesc!

Silviu Radu mi-a trimis cele două volume din seria CODEX AUREUS. Mulțumesc!
CASA DE LA RIVERTON a venit de la LIBMAG. Mulțumesc!

Ultimele patru volume din seria MAGIA CRĂCIUNULUI mi le-am cumpărat singurică. Nu am vrut să mă prindă Crăciunul nepregătită.

Ați citit vreo carte din lista mea? Vă atrage vreo una?

Etichete: ,