Noi aducem spiritul sărbătorilor în familiile noastre




Mai este o săptămână până la Crăciun. Deși am ornat tot ce se poate în micuța noastră casă, parcă spiritul nu m-a cuprins ca în alți ani. Hotărâtă să schimb acest lucru, după ce l-am adormit pe bebe, mă așez pe colțarul de bucătărie, dau drumul playlist-ului cu colinde, iau o cafea mare în mâna stânga și o carte de sezon în mâna dreaptă. Asta e! Mă relaxez și las spiritul sărbătorilor să mă cuprindă. Dar cât credeți că durează momentul meu de relaxare?


Noi aducem spiritul sărbătorilor în familiile noastre






Maia intra grăbită în bucătărie cu ultima carte primită în mână.
- Mami, mami! Uite aici scrie că Moșului trebuie să-i lăsăm fursecuri și lapte ca să ia o gustare atunci când vine să-mi aducă cadouri. Putem să facem? Te roooog!
Văzând cum momentul meu de relaxare îmi scapă printre degete, încerc să o conving că mai bine le facem la sfârșitul săptămânii ca Moșul să le mănânce proaspete, dar când vine replica: "Hai să exersăm!" închid cartea și încerc să îi împărtășesc entuziasmul. Totuși, timpul petrecut cu cei dragi este cel mai valoros.


Bucuria Crăciunului se simte cu adevărat când petrecem timp cu cei dragi





Păstrând cafeaua aproape, dau volumul laptop-ului mai tare, iau șorțurile de bucătărie și ne pregătim pentru munca grea... Nu poate fi prea ușor să-l mulțumești pe Moș Crăciun, nu? Maia citește ingredientele, iar eu le înșir pe blatul de bucătărie. Entuziasmul ei mă face să zâmbesc și în cele din urmă mă bucur că a venit cu așa o propunere. În maxim o oră fursecurile sunt gata, iar Maia se joacă cu glazura și apoi le așează cu atenție pe platoul frumos primit în dar anul trecut de la prietenii noștri. Mulțumite de rezultat, decidem că exersatul este cheia succesului și ne propunem ca tot anul viitor să ne pregătim pentru venirea Moșului.

Etichete: ,