CASA DE LA RIVERTON de KATE MORTON recenzie

Acum că am citit și Casa de la Riverton mă alătur grupului de fani care așteaptă și alte cărți de ale autoarei. Kate Morton are un stil aparte de a te atrage în lumea personajelor, de a te introduce în lumea lor. Casa de la Riverton nu s-a lăsat lăsat mai prejos. La fel ca și în celelalte cărți misterul a fost la el acasă, iar povestea a fost deosebită. Dacă e să o compar cu celelalte cărți ale ei, pot să zic că în Casa de la Riverton am simțit mai tare stilul de viață englezesc al acelor vremuri, lucru care mi-a plăcut.



Casa de la Riverton de Kate Morton 


Grace a început să lucreze în Casa de la Riverton la vârsta de paisprezece ani. Grace era o fată deșteaptă și curioasă. Deși cărțile erau interzise personalului de la Riverton, Grace avea câteva exemplare ascunse.Ca orice alt angajat într-o casă de nobili englezi, Grace trebuia să fie discretă și să își facă bine treaba. Deși își știa bine locul și îndatoriile, sufletul de copil nu i-a permis să nu îi urmărească pe copiii casei și să nu își dorească să își petreacă timpul cu ei. 
Grace era ignorată ca orice servitor al case. Doar Hannah o „vedea” și i se adresa. 

Când războiul a început, lucrurile s-au dat peste cap până și la Riverton. Pierderi importante au fost suferite, iar lumea pe care ei o știau a început să se schimbe. Surorile Hannah și Emmeline nu au mai fost la fel după pierderea fratelui lor. 


Hannah s-a făcut mereu remarcată prin modul în care gândea, ducându-i la disperare pe tatăl și bunica sa. Deși a susținut tot timpul că nu avea să se mărite vreodată, ideea că și-ar putea câștiga libertatea a făcut-o să facă acest pas, în ciuda împotrivirii tatălui său. Din punctul meu de vedere, aici a început cartea cu adevărat. Deși știam încă de la început că Rivertonul era învăluit în mister și că o sinucidere a avut loc acolo, de aici lucrurile au început să se lege.


Casa de la Riverton - despre promisiuni și prietenii


Mi-a plăcut foarte mult relația dintre Hannah și Grace. Devotamentul și legătura creată între ele a fost deosebită. Sunt conștientă că multe lucruri ar fi fost evitate dacă relația ar fi fost ceva mai deschisă, dar pentru acele vremuri, limita a fost oricum depășită. De asemenea, am apreciat că viața servitorilor a fost la fel de atent descrisă ca și cea a nobililor. Mi-a adus aminte de un serial pe care îl urmăream cândva și care îmi plăcea.
 Vă recomand toate cărțile scrise de Kate Morton, iar Casa de la Riverton este un roman numai bun pentru ai intra în lumea autoarei. 

Casa de la Riverton mi-a fost oferită de Libmag și se găsește aici!



Etichete: , , ,