Manualul prințeselor - Editura ALL. Maia povestește

Când am dat ultima comandă la Editura ALL, micuța mea cititoare nu s-a dezlipit de mine, asigurându-se că pachetul va conține ceva și pentru ea. A fost atrasă de mai multe cărți, deoarece în Galaxia copiilor găsim de toate, dar titlul Manualul prințeselor și-a făcut „magia” asupra ei și hotărârea a fost luată. E de înțeles, doar aproape orice fetiță își dorește să fie o prințesă, iar o carte cu ponturi este un adevărat ajutor.


Manualul prințeselor - „un ghid cu reguli de aur și argint din lumea prințeselor”


Manualul prințeselor i-a ținut companie câteva zile bune, având 192 de pagini. Am auzit-o râzând, am văzut-o încruntându-se, i-am sesizat curiozitatea de a afla ce se întâmplă de fapt cu micuțele eroine din carte. Cu alte cuvinte, s-a bucurat de fiecare pagină a cărții.


Maia povestește Manualul prințeselor 


Manualul prințeselor este o carte ușor de îndrăgit de către micuțele noastre prințese moderne. Povestea este captivantă, iar eu consider că au multe de învățat din ea. Mai multe detalii despre carte vă dă Maia în video-ul e mai jos.




Etichete: , , , ,