TOBELE TOAMNEI VOL 2 - partea 4, seria Outlander de DIANA GABALDON. Recenzie

Mulțumită celor de la Libmag, am reușit să citesc și cel de-al doilea volum din Tobele toamnei, a patra parte a seriei Outlander. La fel ca și în celelalte volume, autoarea Diana Gabaldon, nu mi-a lăsat timp de pauze în timpul lecturii, trecând de la o întâmplare la alta și ținându-mă tot timpul în suspans.  Deși volumul are peste 600 de pagini, nu am simțit acest lucru, trezindu-mă atunci când am dat ultima pagină că mi-aș fi dorit să mai fie măcar câteva.

Seria Outlander

Tobele toamnei volumul 2 - Prima întâlnire a familiei James Fraser?

Încă din volumul precedent erau semne care arătau că Bree vrea să treacă prin cercul de piatră și să își găsească părinții. Găsind un anunț vechi care anunța moartea acestora, Bree ia decizia finală, îl păcălește pe Roger și trece prin cerc cu speranța că își va putea găsi și avertiza familia.

Când Roger și-a dat seama de ceea ce Bree a făcut, nebun de îngrijorare, a hotărât ca și el să treacă prin cerc și să își găsească iubita. Pentru el nu a fast la fel de simplu, neștiind dacă și bărbații puteau face această călătorie. Cu ajutorul uneia dintre fetele care dansau în jurul Cercului, Roger a reușit să strângă informațiile și lucrurile necesare pentru a o putea urma pe Brianna.

Când te simți ca acasă într-un loc în care nu ai mai fost niciodată...

Brianna a supraviețuit călătoriei prin cerc și s-a îndreptat spre Lollybach, proprietatea  familiei Fraser și locul unde spera să își găsească mama. Când s-a prezentat ca fiind fiica lui James Fraser, nimeni nu s-a îndoit de acest lucru, asemănarea fiind izbitoare. Deși s-a simțit foarte bine primită acolo, Brianna s-a îmbarcat spre Indii nu la mult timp după ce a aflat că acolo își va putea găsi părinții.

Într-o altă lume

Despre călătoria Briannei nu știm prea multe, în schimb știm fiecare pas făcut de Roger ca să o găsească. În volumele anterioare Roger a fost prezentat ca un bărbat normal care se folosea mult de inteligența lui, mă ducea tot timpul cu gândul la tatăl vitreg al Briannei. Acum, ajuns în această lume, are ocazia să își arate curajul și caracterul. Mi-a plăcut foarte mult de el pe tot parcursul cărții. Făcând față încercărilor grele cu gândul tot la Bree, m-a impresionat. Sper ca și în următorul volum să fie un personaj la fel de activ.

Dacă nu ați citit încă această serie, vă invit să o faceți. Mie mi-a plăcut încă de la primul volum, dar parcă devine tot mai bună cu fiecare parte.

Etichete: , , ,