Nou în bibliotecă 16

În luna Iulie, am adăugat 9 titluri noi în bibliotecă, datorită colaboratorilor mei și prietenilor. Curioși? 
Atunci vi le prezint:






Editura Corint  mi-a trimis Întoarcerea, primul volum al seriei Titanii și Misterul gemenelor despre care v-am vorbit aici. Mulțumesc mult!





De la Libmag am primit volumul 2 din Tobele toamnei, a patra parte din seria Outlander și Mesagerul, despre care v-am vorbit deja aici. Mulțumesc!




Pierdut în purgatoriu am primit-o de la Alexandra Ali atunci când am reușit să ne cunoaștem și în afara mediului online. Mulțumesc mult, draga mea!




Editura ALL mi-a trimis Perfecți și v-am vorbit deja despre ea, aici. Mulțumesc!




Libris mi-a trimis Între dorință și pericol și Bad romance. Recenziile le găsiți aici și aici. Muțumesc!




Bogdan Ispaș mi-a trimis al doilea volum din seria Fiicele lunii, Regina de Cleștar. Despre primul volum v-am vorbit aici. Muțumesc!



După cum vedeți, se anunță lecturi interesante și în August. Abia aștept să le citesc și să vă vorbesc despre ele.
Voi câte cărți ați adăugat în bibliotecă în luna Iulie?

Etichete: , ,