DARUL ATINGERII de MIA MARLOWE recenzie


Deși am tot citit cărți din colecția Iubiri de poveste, nu am citit nimic scris de Mia Marlowe, dar Darul atingerii m-a convins că trebuie să mai cumpăr și alte cărți scrise de ea. 


Iubiri de poveste



Darul atingerii - despre încredere și secrete


Emmaline Fransworth este o americancă care întoarce multe priviri. Ea și tatăl ei au fost invitați de către Teddy, fratele ducelui Devonwood, să stea la ei pe timpul șederii lor în Anglia. Teddy o ceruse în căsătorie pe Emmaline și aștepta ca aceasta să se hotărască. Dar Emmaline avea motivele ei să tragă de timp și să nu îl accepte pe Teddy.



Darul atingerii - despre pasiune și dorință


Griffin Nash, contele de Devonwood, a fost atras de tânăra Emmaline încă de când a observat-o în gradina lui studiind o statuie. Atras peste măsură de tânăra domnișoară, a fost extrem de dezamăgit să afle că fratele ei o curtează.

Ducesa, mama celor doi, a fost deranjată de faptul că Emmaline era o fată din popor, fără familie sau avere și i-a sugerat ducelui să se ocupe de această situație. Ducele era și el deranjat, dar din cu totul alte motive. Dar, a profitat de ocazie să se convingă pe sine că interesul său față de tânăra domnișoară avea ca scop binele fratelui sau. Ducele voia să o seducă și să îi arate lui Teddy ce fel de femeie este Emma line. Astfel, să îi dea ocazia să se răzgândească.

Emmaline avea propriul secret care trebuia ținut departe de urechile gazdelor sale și stia că nu trebuia să îi cedeze ducelui.  Dar oare va reuși? Unde îi va duce această poveste încâlcită?


Titlul "Darul atingerii" m-a dus cu gândul într-o cu totul altă direcție și am fost plăcut surprinsă când mi-am dar seama de adevărata sa semnificație. Deși sunt tentantă să vă spun despre ce este vorba, o să mă abțin și o să vă invit să citiți cartea.

Etichete: , , ,