Lacrimi de îngeri - Dincolo de viață de Ioana Dumitrăchescu. Recenzie

dincolo de viata


Luna trecută am primit de la editura Celestium două cărți care, prin coperta lor, te fac să te gândești cât de bine le-ar sta în biblioteca ta. Este vorba de Război în doi și Lacrimi de îngeri.




Deși atunci când au ajuns la mine mă hotărâsem să încep cu Război în doi, când a sosit momentul am pus mâna pe Lacrimi de îngeri - Dincolo de viață. Nu știu exact de ce am făcut acest lucru... poate pentru că voiam să văd exact de la ce vine acest titlu interesant, poate că îmi era dor de puțină dramă sau poate că voiam să văd cât a evoluat Ioana Dumitrăchescu. Anul trecut am citit Visucy și eram foarte curioasă să văd în ce direcție merge această carte. Pot să spun că mi-a plăcut mai mult decât Visucy.

Despre Lacrimi de îngeri - Dincolo de viață


Alexandra este o persoană retrasă. Cristian este prietenul ei cel mai bun, deși au un istoric complicat. 
Când Alexandra l-a cunoscut pe Florin, Cristian și-a dat seama că e gelos și că spera ca ea să nu fie niciodată într-o relație cu altcineva. Cu toate acestea, Alexandra era fericită. L-a văzut prima dată pe Florin într-un vis, iar acum are o relație cu el. Florin este mai tânăr decât ea, dar acest aspect nu îi deranjează, povestea lor de iubire este exact așa cum trebuie.

Cristian și-a dat seama cât de mult ține la Alexandra și hotărăște să plece pentru o perioadă și să încerce să uite. Dar, probabil, soarta nu și-a dorit asta pentru ei și, din întâmplare, Florin și Alexandra călătoresc spre mare cu același tren. În această vacanță Florin bănuiește că între Alexandra și Cristian pare să fie mai mult decât o relație de prietenie. Totuși, relația lor începe să se destrame când se întorc de la mare și Alexandra nu reușește să ia legătura cu Cristian. Ea își face grji mari, Florin începe să se simtă lăsat la o parte și face o greșeală uriașă. Despre ce este vorba și ce o să facă Alexandra mai departe, vă las pe voi să aflați.


Lacrimi de îngeri nu este o carte pentru oricine


Lacrimi de îngeri nu este o carte pe care oricine ar citi-o. Lacrimi de îngeri se potrivește în biblioteca unui iubitor de dramă, a unui cititor care adoră să analizeze personajele și să încerce să înțeleagă chiar și cel mai ciudat comportament. Această carte nu se citește ușor și este nevoie să fii total concentrat când începi să o citești. Când te hotărăști să citești Lacrimi de îngeri - Dincolo de viață trebuie să fii deschis, să te aștepți la orice. Nu este genul de carte pe care eu l-aș citi zilnic.

Pentru mine Alexandra a fost un personaj ciudat. Am simțit-o ca pe o persoană predispusă spre suferință sau depresie. O tânără femeie mult prea naivă pentru a lua decizii corecte, mult prea complicată pentru a fi vreodată fericită cu adevărat.

 Se vede că autoarea Ioana Dumitrăchescu a pus mult suflet în această carte. Faptul că l-a cunoscut pe Florin și că îi dedică această carte spune totul. Eu te felicit, Ioana, și îți doresc mult succes!

Etichete: , ,