DULCEA MEA RĂZBUNARE de JANE FALLON recenzie



Dulcea mea răzbunare de Jane Fallon este o carte cu adevărat dulce. Deși tratează un subiect nu prea plăcut, modul în care este scrisă m-a cucerit și mi-am dorit să nu o mai las din mână. Lucru imposibil în perioada aceasta, dar tot m-am bucurat de ea și am savurat-o cât de bine am putut.


Dulcea mea răzbunare de Jane Fallon - despre sacrificiul făcut pentru familie



Paula s-a căsătorit cu iubitul ei din școala de actorie. Atunci când a rămas însărcinată cu Georgia, cei doi au hotărât ca Paula să aibă grijă de casă și copil până când Robert își va consolida cariera și va putea să ia o pauză. Abia atunci Paula își putea încerca norocul în lumea vedetelor. Timpul a trecut, Robert nu dădea niciun semn că ar fi dispus să își țină partea de promisiune. Paula, deși își dorea să vadă dacă ar reuși să aibă succes, se bucura de fiica lor și îi plăcea să aibă grijă de ea.

Acum Georgia urma să își dea examenele și să plece la facultatea de medicină, Robert avea un rol într-un serial plicticos (dacă ar fi să ne luăm după descrierea Paulei), iar Paula lucra la un magazin de prăjituri și îi placea acolo. Îi plăcea munca și o adora pe șefa și singura ei prietenă. Lucrurile nu par tocmai rele, așa-i? Paula e chiar fericită, până la un moment dat...


Dulcea mea răzbunare de Jane Fallon - despre incredere și trădare



Paula a avut parte de șocul vieții ei atunci când, din greșeală, a citit un mesaj de pe telefonul soțului ei, primit de la o colegă pe care Robert nu o suporta, dar care îi spunea că îl iubește.
Paula a dat dovadă de foarte multă stăpânire de sine și în loc să îl confrunte, a așteptat să se calmeze și a pus la cale un plan diabolic.

Planul era ca ea să îl facă pe Robert să se îndrăgostească iar de ea și abia apoi să îl părăsească și să îl despartă de amanta lui, Saskia.

Paula avea mult de muncă ca acest plan să funcționeze. Trebuia să slăbească destul de mult (Robert punea mare accent pe fizic și ea se cam delăsase), trebuia să tacă și să zâmbească când nu era de acord cu el, să îi suporte sora enervantă și să se împrietenească cu Saskia. Spera ca Saskia să aibă puțină inimă și, după ce se împrietenesc, să se simtă vinovată.


 Mi-a plăcut foarte mult cartea Dulcea mea răzbunare și mă bucur mult că am hotărât să o iau de pe Libris.  O recomand tuturor celor care își doresc să citească ceva ușor și amuzant!

Etichete: , , ,