CARTEA LUNII FEBRUARIE 2018

Februarie a fost o lună foarte bună pentru mine. Am reușit să citesc opt cărți. Toate mi-au plăcut și nu pot decât să sper că și în Martie voi avea parte de cărți cel puțin la fel de bune.

februarie luna iubirii


Sfântul tuturor celor văzute și nevăzute


Despre Sfântul tuturor celor văzute și nevăzute, v-am povestit ieri aici. 

sarah dessen



Băiatul și misterioasa dispariție


Băiatul și misterioasa dispariție a apărut la Editura Corint și am scris despre ea aici.

russell thriller



Lanțul de crime


Despre Lanțul de crime am scris aici.




Când vina ne desparte


Când vina ne desparte se găsește pe Libmag și am scris despre ea aici.

liane moriarty



Avocatul rebel


Despre Avocatul rebel am scris aici.




Șoapte de iubire


În luna iubirii am avut parte de Șoapte de iubire și am scris aici ce părere mi-a lăsat.




În spatele ușilor închise


În spatele ușilor închise se găsește pe Libris și am scris aici părerea mea.




Primul pas: Căsătoria


Primul pas: Căsătoria este prima carte a serie. Sper ca în Martie să citesc următorul volum. Părerea mea aici.




Cărți de copii - Maia povestește

În luna FEBRURIE, Maia a reușit să termine de citit cartea Operațiunea nor de furtună și Lorelai.



Cartea lunii FEBRUARIE


Foarte greu am ales luna aceasta, dar cartea ce încă îmi este în minte merită titlul de cartea lunii și aceasta e Băiatul și misterioasa dispariție.

Etichete: ,