Citate frumoase din cărțile citite în luna IANUARIE 2018

Mi-am propus ca în acest an, în fiecare lună, să fac  un articol cu cele mai frumoase sau interesante citate găsite în cărțile citite din luna respectivă.
În IANUARIE am citit șapte cărți deosebite ( vezi lista aici) și am găsit patru citate ce merită menționate în acest articol.

citate motivationale


O sută de nume- Cecelia Ahern


„Oamenii care nu cred că sunt interesanți, sunt de fapt cei mai interesanți dintre toți.” 

Recenzia cărții O sută de nume de Cecelia Ahern, se poate citi aici. Dacă ar fi să caut zilnic citate, cu siguranță în cărțile Ceceliei Ahern tot timpul aș găsi ceva potrivit. Are un stil aparte și o recomand.



Primul pas: Căsătoria- Mary Balogh


„Vezi tu, treaba e că doi oameni nu pot deveni niciodată unul, indiferent cât de apropiați ar fi!”

Aici găsiți recenzia cărții Primul pas: Căsătoria de Mary Balogh. Și cărțile romantice sunt o sursă nesecată de citate frumoase. De multe ori am găsit citate cu efect motivațional, păcat că nu m-am gândit de pe atunci să le notez.




Ultima amintire- Deborah Bee


„Nimeni nu spune ceea ce gândește, nu-i așa? Oamenii spun doar ce cred ei că vor să audă alți oameni.”

Recenzia cărții Ultima amintire de Deborah Bee, se găsește aici. Da! Și în thrillere găsim citate interesante și frumoase, care se aplică vieții de zi cu zi.



Cine mi-a pus albinele-n piept? - Andreea Luca


„Ai mereu la tine pregătită tolba cu „va fi bine”. Mă întreb ce înseamnă binele ăsta pe care îl fluturi pe sub nasul celor triști. Ai habar? Nu cred.”

Părerea mea despre Cine mi-a pus albinele-n piept? de Andreea Luca o găsiți aici. Nu uitați, autoarea poate fi urmărită aici. Dacă nu i-ați cumpărat cartea, e timpul. O recomand cu tot dragul!



Ce părere aveți despre alegerile mele? Vă place vreun citat în mod deosebit? Voi ce ați găsit interesant prin cărțile citite în IANUARIE?

Etichete: , , , , ,