FRUMUSEȚI MONSTRUOASE de MARINA NEAGU



Când alegi o carte sâmbătă seara te gândești să fie ceva relaxant, amuzant și să te țină în suspans până ce săptămâna se încheie... dar dacă alegi o carte semnată de Marina Neagu, planul inițial nu ține și duminică trebuie să mai alegi o carte pentru weekendu-ul tău relaxant, căci cea a Marinei e devorată demult.

Frumusețea aceasta de carte m-a acaparat total, m-a amuzat și mi-a administrat doza necesară de adrenalină pentru a nu o lăsa din mâini până la final! Mi-a plăcut mult modul în care au fost create personajele și felul în care au fost torturate. V-am șocat? N-am ce face, ador genul acela de scene create de Marina, pur și simplu mă fac să strig MAI VREAU, să citesc repede pagină după pagină sperând să mai am parte și de altele, să simt "efectul de găină" cum îmi cuprinde pielea.

Lara a fost crescută de un preot și a fost învățată de acesta să se ferească de oameni, să nu creeze prietenii sau legături deoarece era o umbră și gardienii aveau obligația de a trimite umbrele în lumea cealaltă. Deși Lara nu era o umbră obișnuită, adică ea avea inimă și se putea hrăni cu energia pământului neavând nevoie de oameni pentru asta, preotul o ținea departe de gardieni și se mutau tot timpul când el simțea o amenințare.

 Acum la noua școală, lucrurile nu au mers chiar așa bine, nu a mai reușit să treacă atât de ușor neobservată. Încă din prima zi, Clarisa- o tipă prea voioasă și colorată- s-a oferit să îi prezinte școala și nu s-a lăsat descurajată de atitudinea Larei, iar aceasta a cedat (mult prea ușor, dacă mă intrebați pe mine, dar nu sunt eu în stare să judec o persoană ce veșnic a fost singură) și cele două fete s-au împrietenit. Clarisa i-a făcut cunoștință și cu cei doi frați, Adrian și Vlad, ce reușeau să taie respirația tuturor fetelor din școală (mi-au tăiat-o și mie, recunosc) și atunci lumea Larei s-a schimbat pe vecie! E a observat că cei doi purtau semnul gardienilor și ei au idenficat-o ca pe o creatură. Dar șocul produs de faptul că ei au recunoscut-o nu s-a comparat cu cel cel avut când Adrian a atins-o și energia curgea în ei, când acesta a anunțat-o, nu prea fericit, că ea este perechea lui!

Așa Lara s-a trezit în mijlocul gardienilor ascultându-l pe preot cum le expică de ce ea-umbra- are o inimă. Lara era jumătate întuneric- jumătate lumină și venise pe lumea aceasta cu o menire, era parte din profeție. Cum va reacționa Lara acestor vești? Cum va reuși să se adapteze noii sale veți și cum va reuși șă-și împace inima ce tânjea după Adrian?


Etichete: , , , ,