Cartea lunii IULIE



Luna aceasta am citit opt cărți grozave și sunt foarte mulțumită! A fost o lună plină de plimbări, ieșiri și lectură de calitate... cum să nu fii mulțumit?
Chiar și acum când scriu acest articol, nu știu care va fi cartea lunii, dar ca să mă înțelegeți, vi le prezint:

1. Când înflorește liliacul - recenzia aici!




2. Te Văd - recenzia aici.




3.  Un bărbat și o femeie - recenzia aici.




4. Micuța balerină - recenzia aici.





5. Am uitat să fim fericiți - recenzia aici.





6.  Septembrie în Shiraz - recenzia aici.





7. Talismanul - recenzia aici.





8. Homo in fabula - recenzia aici.





Acum înțelegeți de ce îmi e greu să aleg CARTEA LUNII?

Foarte greu! Toate mi-au plăcut enorm... dar în momentul acesta simt că aș face o nedreptate dacă titlul  nu ar merge la UN BĂRBAT ȘI O FEMEIE!


Etichete: , , , , , , ,