REFUGIUL de NICHOLAS SPARKS recenzie

Nicholas Sparks este pentru mine unul dintre cei mai bun autori, în cărțile lui găsesc tot ceea ce-mi doresc de la o carte: o poveste ce poate trece cu ușurință ca o întâmplare reală, iubire, suspans, un strop de dramă și unul de fantezie. Cărțile lui te fac să trăiești povestea de parcă tu ai fi personajul principal și să speri să sfârșești cu bine, că doar e renumit pentru finalurile lui atipice.

În prima parte facem cunoștință cu Katie- o chelneriță proaspăt mutată în Southport, Carolina de Nord. Tânăra a închiriat o căsuță ceva mai retrasă și se chinuia să își creeze un cămin. În același timp economisea și încerca să fie tot timpul pregătită de plecare, în caz că acest lucru era necesar. Încetul cu încetul, își crease o rutină și încerca să se adapteze, așa că a devenit încrezătoare atunci când Jo s-a mutat în căsuța de alături și era dornică să petreacă timp împreună. Din discuțiile lor aflăm și noi câteva frânturi din trecutul ei, dar cele mai multe detalii Katie i le împărtășește lui Alex- proprietarul magazinului de unde ea se aproviziona, părinte singur a doi copii minunați. Alex nu a mai ieșit cu nimeni de când soția sa a murit, dar simțea că ea este femeia potrivită pentru familia lui.

Katie îi povestește lui Alex despre Erin, femeia ce era înainte să se mute în Southport- o soție abuzată  din toate punctele de vedere, ce a fugit fiind sigură că altfel soțul ei o va ucide în una din zile. Katie îi spune cum a reușit să fugă din coșmarul ei, dar și faptul că e sigură că soțul, Kavin, o vânează.

Cu REFUGIUL avem parte de multă acțiune, de momente în care inima ne bate cu putere și pielea e de găină. Vă spun sincer că atunci când Kevin a început să vorbească i-am simțit nebunia, tot felul de fiori au început să-mi străbată corpul, certitudinea că își va găsi soția a pus stăpânăre pe mine și am facut tot posibilul să parcurg cât mai repede cartea. Trebuie să văd ce se întâmplă, cât de departe este capabil să meargă și cum se va sfârși drama lui Erin.

Ofer acestei cărți 5 steluțe pe goodreads, nota 10 în provocarea CARTEA DE NOTA 10 a grupului nostru și o recomand cu toată încrederea!

Refugiul mi-a adus aminte de o altă carte dragă mie, recenzia ei o găsiți aici.

Etichete: , , , , ,