Cărțile românești și autorii români din 2016





   Anul 2016 a fost pentru micul nostru proiect "Prefață de carte" unul remarcabil. Am început,eu și Adriana, să scriem pe acest blog, să împărțim cu voi idei, cărți sau recomandări literare. Am pus suflet în ceea ce am făcut iar  prezentările noastre se nasc din pasiunea pentru citit și scris, în timp ce vizualizările, accesările și comentariile dumneavoastră demonstrează că vă place ceea ce încercăm să facem.

  2016 a fost plin de noutăți literare, iar una dintre cele mai mari bucurii ale  noastre a fost descoperirea autorilor români contemporani. Avem autori talentați și originali, temerari ai unor stiluri nu prea  promovate și citite la noi, oameni frumoși și pasionați.


                 Editura Quantum Publishers 



  Am călătorit în acest an prin spațiul Sci-Fi, un spațiu foarte frumos construit de Sandra Coroian, în romanul ei , I.R.En, despre care Adriana păstrează o amintire  foarte frumoasă și a scris o recenzie minunată chiar aici
De asemenea, de la Quantum Publishers am avut bucuria de a descoperi lumea creată magistral de Theo Anghel și Marina Neagu, dar și de  Daniel Botea.


 Theo mi-a deschis ușa pentru Chaos, a ilustrat  atât de frumos lupta continuă dintre bine și rău, și știu deja că va plac cărțile ei, dar vă spun că am povestit despre Întoarcerea. Am murit din fericire, chiar aici.

Fenomenul Marina Neagu  ne-a cuprins și pe noi. Am admirat stilul ei frumos de scris  și povestea pe care a prezentat-o într-un mod original. Despre Urlet  în tăcere am spus aici.


Adriana a citit povestea din Eu împotriva mea, scrisă de Daniel Botea, o carte plină de metafore și amuzament. Știu din surse sigure, că are o întrebare. LEINAD (numele autorului scris invers) este inspirat din viața și trăsăturile autorului? Așa că Daniel, te așteptăm cu un răspuns în anul care urmează!Despre carte găsiți detalii aici


     Vă mulțumim pentru încredere și pentru volumele oferite!

      Editura Librex

Am intrat și în  lumea fantasy  în care autorii au creat o lume magică, plină de creaturi fantastice. Am descoperit vikingi, vampiri, real și supranatural, mitologie și legende, demoni, iad și femei puternice. Ii mulțumim Oanei Arion și lui Gabrielle Guvenell pentru încredere și bucuria de a scrie pre recenzii celor mai recente apariții care poartă semnătura lor.


  Oana Arion a creat o lume în care supranatural este la picioarele realului. Am  întâlnit vikingi, vampiri, creaturi mitologice și o femeie puternică. Legendele din spatele fiecărui volum publicat până în prezent demonstrează implicarea și documentarea autoarei  și povestea care urmează după, arată originalitatea și dorința de a crea ceva frumos, lipsit de clișee. Despre cele  trei volume publicate până în prezent, din seria Nemuritor (Ultimul viking , Te voi găsi, dincolo de timp), am povestit aici:ultimul vikingte voi găsidincolo de timp
    Mulțumesc Oana pentru tot!


  Gabrielle Guvenell a dus pentru  mine conceptul de fantasy la un alt nivel. Un fantasy mai dark, o poveste care stârnește temeri și demoni, o femeie care are puterea de a distruge și de a vindeca. Felicitările mele primele două volume ale seriei Eria. Despre Eria.Dezvăluiri și Eria.Perspective am spus mai multe aici.



   Desigur, varietatea de genuri de la editura  Librex ne oferă și povești de dragoste care s-au născut  din inimă, pasiune și romantism. 

 Am avut bucuria de a primi cadou de ziua mea romanul Marat- Natașa Alina Culea. Marat este o poveste de dragoste diferită, una care se întâmplă poate o dată în viață și nu oricui. Am scris despre carte aici, cu mențiunea  faptului că abia aștept să descopăr și continuarea poveștii lor de dragoste.

  Rodica Mijaiche a împărțit  cu noi niște....Secrete, roman care aduce în lumină nu o  poveste de dragoste, ci trei. Fiecare unică în felul său, fiecare cu sentimente și emoții minunate. Despre această carte am scris aici și vă spun că mă așteaptă cumințică pe rafturi și Anotimpul iubirii. Până atunci trebuie să mai spun că abia aștept să descopăr și seria Pasiuni semnată tot de Rodica Mijaiche! 
       
  Vă dorim succes, inspirație și muuulte cărți pentru a avea și noi ce recenza! :-)

 PS: De asemenea, de la Librex mai am și Pași în trecut- Lina Moacă dar și ultima nou sosita pe rafturi-Inspecție. Sunt convinsă că sunt doua povești grozave!!


HERG BENET




  Recent, am primit și  minunata veste a colaborării cu Herg Benet, o alta editura înfloritoare, care promovează autori români. Am primit minuni de cărți semnate de Corina Ozon, Lina Moacă, Alexandru Voicescu și Ioana Duda. 

  Am vrut ca  ultima mea lectură în 2016 să fie una  românească, așa că am ales Fata de la nord de ziuă, semnată de Alexandru Voicescu,  despre care  pot spune  că pare foarte interesantă. 
  Cu recenziile  cărților de la această editură ne vom prezenta frumușel în anul următor.
   Vă mulțumim foarte mult pentru încredere și exemplarele oferite!
Ps: Așteptăm cu nerăbdare noile apariții internaționale!

                                          

        😊😊😊



  Colega mea, Adriana, a avut bucuria de a citi romanul de debut a lui  Allex Trușcă- Nebunul alb. Un alt fel de fantasy, construit din idei originale, interesant și captivant, despre care v-a spus chiar aici
  Mulțumim, Allex!





  Tot Adriana a avut plăcerea de a citi și volumul semnat de Zo Ahmua Sun- Planetele astea nu au imaginație, volum despre care a scris aici



   Anul acesta am citit și un roman cu o temă diferită și originală: lumea rromilor sătrari. Un roman fermecător și interesant semnat de Nelu Sorin Stancu. Despre Diamantul din șatră și lumea închisă între paginile lui, am scris cu drag chiar aici.  


Vă mulțumim tuturor pentru colaborare!


   Cu atât de multe titluri bune, cu atât de mulți oameni talentați, cu o asemenea varietate de stiluri și povești atât de frumoase, cum putem crea un top al preferințelor? Ei bine, nu putem, doar dacă putem crea un podium cu o singură treaptă.
 Vă dorim să aveți  inspirație și multe lansări. Vă mulțumim pentru că  apreciați munca noastră, a celor care vă susțin din umbră!

Etichete: