Cel mai frumos cadou de Nicholas Sparks

Cel mai frumos cadou este prima carte scrisa de Nicholas Sparks pe care eu am citit-o şi pot să spun că m-a lăsat cu o fure de neimaginat... Chiar dacă este renumit pentru stilul său, nu mă aşteptam să se termine chiar aşa. Probabil că prin acest sfârşit a vrut să arate că toate au un rost şi un curs în viață ,dar chiar să ne facă să credem că unii oameni  nu au nici măcar o şansă reală să fie fericiți? Offf!

La cât a suferit Dawson ,şi nu datorită propriilor alegeri,vroiam pentru el un final fericit,aş fi vrut să-l ştiu împlinit şi liniştit ! Dar la cum a fost descris ca om, probabil e mulțumit de ceea ce a reușit să facă.
Faptul că mama Amandei a arătat că poate fi persoana de sprijin a fiicei ei, mi-a adus puțină linişte.
Mi-a placut cum a fost scrisă cartea, nu a fost greoaie. Deşi este un stil nou pentru mine, am parcurs-o destul de uşor!      

Cu siguranță o să mai citesc şi alte cărți semnate de el! Am găsi în paginile lui trăiri şi sentimente ce fiecare din noi le încearcă la un moment dat! O recomand cu drag deşi încă sunt furioasă pe autor !

Etichete: , , ,